Chci prodat/pronajmout

Zvolte si typ nemovitosti

Potřebujete pomoci s prodejem/pronájmem vaší nemovitosti?

Pokud hledáte spolehlivého partnera, který vám pomůže s prodejem nemovitosti nebo vám najde spolehlivé nájemníky do nemovitosti, kterou chcete pronajímat, jste na správném místě. Můžete nám volat na telefon +420 774 919 4­34 nebo nám napište přes formulář níže a my vás budeme kontaktovat.

První dojem je rozhodující !

První dojem je rozhodující !

Druhou šanci napravit špatný první dojem nedostanete ! Dobrý první dojem z první návštěvy potencionálního kupce zvyšuje pravděpodobnost prodeje, zkracuje marketingový čas a zvyšuje očekávanou prodejní cenu.

Pokud tedy chcete nemovitost prodat nebo pronajmout, měli byste, jako prodávající, věnovat pozornost následujícím bodům, aby se váš dům nebo byt ukázal v nejlepším světle. Zájemci musí vidět, jak je vaše nemovitost krásná a zajímavá.

Základní faktory jsou:

1)Exteriér :
Čisté vstupní dveře, pokosený trávník, ostříhané živé ploty a čistá terasa budou prvotřídní. Totéž platí pro natřený plot a bránu. Na podzim zameťte listí, v zimě odhrňte sníh a led.

2)Svěží barva:
Především zvažte výmalbu, pokud se barva odlupuje, v obývacím pokoji, kuchyni a koupelně. Jasnější barva místnosti zútulní a prosvětlí. Tím dosáhneme malého zázraku a zvýší se tím hodnota vašeho majetku.

3)Kohoutky a žárovky:
Kapající kohoutky jdou na nervy a poukazují na zastaralé instalace.
Nenechte potencionální kupce stát ve tmě s vyhasnutými žárovkami

4)Skřípáni:
Skřípání dveří a oken zkazí dojem. Nepokoušejte se vysvětlit proč dveře skřípou, raději naolejujte panty .

5)Drobná úskalí :
Postupem času jste si zvykli na nejrůznější drobná nebezpečí úrazů : boty na schodech, hračky ležící kolem, volné kabely, klouzavé koberečky a nízko visící lampy. Udělejte svůj domov co nejbezpečnější pro ty, kteří vás navštíví a tato nebezpečí neznají.

6)Vytvořte prostor:
Mějte na paměti, že zákazníci potřebují nejen prostor k životu, ale také úložný prostor. Proto včas vyčistěte sklepy, sklady, vestavěné skříně a podkroví. Úložné prostory budou působit mnohem větší.

7)Vysoký lesk v koupelně:
Dokonce i čistá koupelna prodává nemovitost – zajistěte vysoký lesk! Vybavte svou koupelnu čerstvými ručníky, krásnými koberečky a případně novým sprchovým závěsem.

8)Ložnice snů:
Přesvědčte kupce, že se u vás krásně a pohodlně spí ! V případě potřeby odeberte některé kusy nábytku a pomáhají také barevné atraktivní přehozy, zavěsy a záclony.

9)Pusťte do domu světlo :
Otevřete svůj domov. Před návštěvou roztáhněte závěsy, otevřete žaluzie a rolety, aby váš dům působil příjemně . Zvyšte atraktivitu zapnutím veškerého osvětlení interiéru a exteriéru před návštěvou. Světlo dává barvu a teplo, světlo vítá návštěvníky, světlo argumentuje lépe než slova.

10)Vůně čerstvého vzduchu a kávy:
Před návštěvou vyvětrejte a nechte proudit dovnitř čerstvý vzduch. A pokud chcete maximalizovat čichové podněty, vařte kávu. Nic není přitažlivější než dům, který voní čerstvou kávou.

11)Domácí zvířata: Psi a kočky jsou nejlepší přátelé člověka. Bohužel to neplatí pro prohlídky nemovitostí. Pošlete svého domácího mazlíčka na dobu návštěvy do zahrady nebo k přátelům.

12)Hluk:
Hluk a rámus je nepříjemný a ztěžuje prodej vaší nemovitosti. To platí jak pro stavební hluk zvenku, tak pro zapnutý televizor nebo zapnutou hlasitou hudbu.

13)Žádné omluvy:
Pokud by potenciální zákazník negativně komentoval vaši nemovitost, nechte to vyjasnit vašeho makléře. Je profesionálem a najde ta správná slova, která by situaci zmírnila. Pamatujte: mluvení je stříbro, mlčení je zlato. Nikdy se neomlouvejte za svůj majetek! V nejlepším případě ponechte prohlídku nemovitosti na svém makléři a vydejte se na procházku.

15)Žádné rozptylování:
Při prohlídce vaši nemovitosti nerozptylujte ničím potencionální zájemce. Nesnažte se uz teď nabízet jakýkoliv nábytek nebo podobné předměty.

16)Vyjednávání:
Pokud chtějí zúčastněné strany hovořit o ceně nebo jiných podmínkách, obraťte se na odborníka – svého makléře. Ví, jak pro vás udělat to nejlepší.

Pokud se budete řídit těmito radami, významným způsobem přispějete k úspěšnému prodeji vašeho majetku. Zbytek práce nechte na makléři.